Mar 9, 2008

m'Sia's mEngunDi afTermaTh

yikes..
serious topic ere a bit lads n gents..mengundi *sigh*

now afta ol da result is out, im startink to feel bit bad 4 not registerink to vote. so r my fwens..imuts : kite br je ckap takot kerajaan mesia brubah kat bora asmara kn cygs..nyeeeee.

tink is we ol thot dat kerajaan mesia da cokop kukuh suda. but i guess not. n in my honest opinion..tink da loss is more to ol da gov supporters beink too relax n overcnfident..i mean talkin bout me n my fwens..we din realy tink dat misink out 10 or 20 votes frm us wil make a diffrence.ther must be lotsa n lotsa otha ppl out ther who will be votink same as us neways.n my parentz din vote coz dey were lazy to drive "alaa..bn menank lah..dunwory..". well now it shows..while we were bz havink fun n beink too 'lalai'..those pembankangs did not.

its a lil bit like af isn't it? da person beink at da top will owiz fall down..coz the supporterz r oready relaxed *scrathes head*..otey before i sound racist pls stop dis..hiw:p

jez dat pls remind me to vote nxtimink voting day come..lg 4 tahun sy pon dah tue..arap2 ms toh da kawen ngan mortar :p (selingan)

xoxo n chupps
inda

4 comments:

MishNora said...

dear, me so agree wif ya...ngeh3..tgk ape jadik? kunun kalo kite tak pi vote BN still selamat....hakikatnye...3, 4 nogori dah jatuh...mak aiii!!cuak aku!..so maz..nnti we together2 gi reg k cyg...mak akot dah ni...

inda said...

hehe..tah jum kite selamatkn bumi pertiwi selangor i neyh dr manusie2 buneka!(cehh pasan : i laher kl:p)

Anonymous said...

kite memng ade pendapat yg sgt berbeza...bek abg tak campor:p

inda said...

xpe yang..b ade knal orank opis b laki bini tapi undi len2..ciom pp diye

Ain't dEy cuTe??

~ me ~

~ me ~
sumwher in sum gas station