Jun 5, 2008

VeRsi2 PoMpAn Yg AkU InGin JaDi



1. yang ta banyak ckap, soft but stronk
iv neva met anyone like dis before
except eja dlam cter qasih ramadan kat tv3
i hope one day wen im an ibu il b like dis..so dat my kids wil b proud of me

2. yang sabar, sabar, sabar dan akhernya jike mletop..mletop btol2
okie..niy aku ase harapan sume pompan nak jadik
ala2 kekaseh yg lara hati dan walopun dipermainkan..maseh boleh tersenyum
tapi tibe pada titik didih (menurot akak opis aku), die akan jalan tanpe berpalink kembali
yeahh
my heroin
but sadly..im not like dat..huh

3. yang sentiase bubbly dan hepi, ta penah tampak sedih, hanye menanges sorank diam2
pompan begini besenye disayangi rmai
kerna ta menyusahkn orank skeliling
aku nk jd ceni kerna aku tau aku hanye tampak comel skire aku ketawe gembire
bile nanges burok

4. yang ade je bende nak bwat..pandai carik aktiviti sendiri walaupon kekaseh hati dan kawan2 sibok
ini skil yg palink skali aku nk dpat
seb aku dead bored skire teman2 sibok dan bf pon sibok
palink2 aktiviti aku bwat adelah tdow
n wallow in self-pity knape aku ditingalkn sorank saat itu..loser:p

5. yang bijak ator warne tudunk. baju dan kasot spaye nampk mcm kaler lollypop
nanti satu ari bile da bertudunk
aku nak dresap ceni
dilenkapi dgan brooch2 butterfly dan bunge2 comel
yg pasti kena hade kombinasi tudunk ungu, baju ungu dan jeans
tatau nape..aku penah nmpak orank pkai gitu d gentink
i love da color ever since
:)



tomoro cuti
my kampeni give evryone a mass vacation
first tink im gona do is wake-up late

4 comments:

Anonymous said...

aku nak jadi cam Batman, buley tak?

tak kira brapa kali pun hero cita Batman di tukar, suara macho tetap ada bila saja pakai costume.

suma orang ada impian mahu jadi macam 'orang itu'

setkan benchmark. pursue.

MishNora said...

aku kenal org yg ciri no 3..dat is our dear yasmin...always ceria n happykan org sekeliling dia..well, u pun bubbly gak dear..plus cute!..btw u dah suke purple plak ke...tlg jgn curik kaler aku ok!

inda said...

bulussan: ape susa..kalo aku laki aku fake kan ajer suare garau 247..cume mebe kena minum banyak sket air ngelak saket tekak

mishnora: hihihi..purple ere i come! i da mule ske kaler2 pelik niyh..adekah tande suda dewase? hiks

MishNora said...

kaler2 pelik...then u nk kata purple ni kaler pelik la eh...how cud u!!!!!hahaha....okla2 welcome to da club k...purple rawks!!

Ain't dEy cuTe??

~ me ~

~ me ~
sumwher in sum gas station